2017. április 18., kedd

Zenéim íráshoz II.


Mivel meglepően sokan tekintettétek meg az első Zenéim íráshoz bejegyzést, máris kedvet kaptam ahhoz, hogy összeállítsam a folytatását. Ebben a második részben is négy zenét mutatok nektek, de aztán lehet, hogy idővel ezt a számot felemelem (ami még nem olyan biztos, hiszen így legalább több bejegyzésből állhat ez a bejegyzéssorozat [szóismétlés]).

Mielőtt belehallgatnátok a következő négy muzsikába, hadd érdeklődjem meg: ti mit hallgattok írás közben/előtt/után? Mi inspirál benneteket? Egyáltalán hallgattok zenét írás alatt, vagy jobban preferáljátok a csendet? Tele vagyok a kíváncsiság fogainak nyomaival. :D

I. https://youtu.be/oMqhtpyCL3A >> Amikor üldöznek, de még menekülés közben is jól nézel ki (Kötelező darab!)

II. https://youtu.be/K95bLCiZg5c >> Fegyverbe, kamerád! Kivezényeltek a frontra! (2:41!!)

III. https://youtu.be/EPe589q8chU >> A nagyvárosi forgatagban bárkit azonnal szem elől téveszthetsz...

IV. https://youtu.be/zjgpMXbjPjI >> A zene, ami megérdemelte volna az Oscart... (Goosebumps...)

Igyekeztem megintcsak hangzásban, stílusban, hangszerelésben eltérő zenéket összeválogatni (először fel sem tűnt, hogy mindegyik filmzene). Ha továbbra is van rá igény, a bejegyzéssorozat folytatódik!
Megosztás:

2 megjegyzés:

  1. Hi!

    Az első zenét imádtam! Először csak megnyitottam, hogy szóljon míg a többi friss bejegyzés között olvasgatok, de aztán ott ragadtam a youtube előtt és szép nyugodtan végighallgattam. Kedvencek közé került.
    A Kémek hídja zenéje következett a sorban, amit végighallgattam és "bent felejtettem"a lejátszóban.
    Az HTTYD filmzenéje pedig telitalálat! Egyik kedvenc mesém az a film, és amúgy is szeretem ezt a hangzást, sokszor előkerül ez a dal is. (a filmzenén kívül még Alexander Rybak dalát is nagyon szeretem, ami a második filmhez köthető https://www.youtube.com/watch?v=DiVWvrt6jKw)

    Csak támogatni tudom az elhatározásod, hogy még több ilyen bejegyzést hozol, és szerintem ez a négy darabos felállás tökéletesen megfelel

    Arra esetleg gondoltál, hogy magát a videót és nem csak a linket illeszted be? Vagy ennél a sablonnál nem lehet?

    üdv, Zsazsi :3

    ui.: A zenék mellé írt megjegyzéseid is nagyon tetszenek. Egyeseknél úgy érzem, tudom melyik történet írása közben hallgattad :')

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hali! Örülök, hogy ismét tudtam valami élvezhetőt hozni. :D Az elsőt én is imádom. Rongyosra hallgattam már, de egyszerűen lehetetlen megunni. :D A Kémek hídja teljesen magával ragadott, és a hozzá komponált zene is nagyon ütősre sikeredett.
      Ohh, a HTTYD. Örök kedvenc. :D (Alexander Rybak számát is ismerem, és egyszerűen imádom.)

      Omg... tényleg... hát... nekem meg se fordult a fejemben, hogy beillesszem a videókat! (ügyes vagy, Jolt, gratulálok xd) Majd a következő bejegyzésnél kipróbálom, engedi-e a sablon. :'D

      Tényleg lehet sejteni? :D Tippelni ér! :D

      Jolt

      Törlés